– Inschrijven als deelnemer

Je kunt op verschillende manieren gebruik maken van de werkplaats, machines en gereedschap: met een Deelnemersovereenkomst, een Projectpakket of een Keuzepakket.
Met de tabel hieronder helpen we je een keuze te maken.
Prijzen zijn inclusief BTW, Wifi, koffie, thee en lekkers.

 

 

 

 

 

 

Hoe werkt ‘t?

Stap 1
Kies een manier waarop je wilt meedoen: met een Deelnemersovereenkomst, een Projectpakket of een Keuzepakket.
Kijk op de website voor de actuele openingstijden en beschikbare dagdelen. Kies een dagdeel.

Stap 2
Vul de overeenkomst volledig in.

Stap 3
Je ontvangt een bericht met het verzoek de eventuele inschrijfkosten (€15) en de kosten voor jouw overeenkomst te betalen. Maak dit over op bankrekening NL30 SNSB 0935 6530 82 ten name van Stichting Ambachtshonk onder vermelding van <factuurnummer en naam>.

Stap 4
Zodra de betaling bij Stichting Ambachtshonk binnen is, is de overeenkomst tot stand gekomen. Je ontvangt een bevestiging met daarin de eerste datum (en dagdeel) waarop je door de opzichter wordt verwacht in het Ambachtshonk.
Heb je bij stap 2 aangegeven dat je een Overeenkomst voor Zelfstandig gebruik Machines wilt afsluiten? Dan staat in deze bevestiging ook de datum waarop de Specifieke Veiligheidsinstructie wordt verzorgd.

Stap 5
Voordat je gebruik maakt van de werkplaats, legitimeer je jezelf bij de opzichter.
Na het doornemen van de Algemene Veiligheidsinstructies met de opzichter kun je aan de slag in de werkplaats.
Je moet eerst de geplande Specifieke Veiligheidsinstructies volgen voordat je bevoegd bent de machines te gebruiken.